Het einde nadert - Reisverslag uit Manderscheid, Duitsland van René, Paul & Johan - WaarBenJij.nu Het einde nadert - Reisverslag uit Manderscheid, Duitsland van René, Paul & Johan - WaarBenJij.nu

Het einde nadert

Door: Paul Lans

Blijf op de hoogte en volg René, Paul & Johan

22 September 2013 | Duitsland, Manderscheid

Vanochtend werden we gewekt door de geloofsbroeders die het antroposifische kinderdorp bezetten. Ze hadden gisteravond al een "bunte abend" gehad en vandaag zijn er een paar grapjurken die het leuk vinden om iederen, inclusief de hele camping, luidkeels te wekken. We zijn dus rond 7:30u wakker.

Johan en Rene gaan nu wel douchen terwijl ik het ontbijt klaar zet. Na het ontbijt ruimen we de tent leeg en gaan we eerst afrekenen. Dan kan de tent nog even drogen. Nee, we hebben geen regen gehad, gewoon condensvocht.

De tent is niet helemaal droog, maar we ruimen hem wel op en starten de camper. We gaan nog even op bezoek bij de Niederburg van Manderscheid, een van de twee burchten daar. Het wordt een leuk bezoekje, mooi foto's (ik zal straks wat foto's uploaden) en fraai vergezichten op de omgeving.

Ter afscheid drinken we nog een cappuccion met een Kuche, wij zouden dat een appeltaart noemen. Om 11:45u starten we de camper en wordt de terugreis ingezet. Al snel zie ik rechts en achter mij wat knikkebollen, het wordt snel rustig. Om 16:15 zet ik Johan en Rene af in Arnhem en zit een geweldig weekend er weer op.

• 23 September 2013 - 09:08

Harriet:

Genoten van je reisverslag. Zou er bijna zelf zin in krijgen. Bedankt

• 23 September 2013 - 13:20

Petra:

Mooie foto's mooi gebied, en super dat jullie een heerlijk weekend samen hebben gehad!
    Leuk om op terug te kijken en misschien nog eens heen te gaan!
    En dan zit het er helaas op.
    Nu weer wachten op een volgend reis verslag!

René, Paul & Johan

Het begon als een geintje, maar is nu werkelijkheid. Wij, René, Paul en Johan, gaan een week wandelen in de heuvels en bergen van Corsica. Een echte uitdaging omdat we wel samen vele kilometers hebben afgelegd, maar nog nooit zo lang in de bergen hebben gewandeld.

Actief sinds 14 Sept. 2010