Aperitief op het strand - Reisverslag uit Olmeto, Frankrijk van René, Paul & Johan - WaarBenJij.nu Aperitief op het strand - Reisverslag uit Olmeto, Frankrijk van René, Paul & Johan - WaarBenJij.nu

Aperitief op het strand

Door: René

Blijf op de hoogte en volg René, Paul & Johan

22 September 2010 | Frankrijk, Olmeto

Even nog een terugblik naar gisterenavond. De reisverslagen die Paul en ik schrijven, maken we vaak vlak nadat we gewandeld hebben.

Johan schrijft niet. Je moet de taken ten slotte een beetje verdelen en Paul en ik vinden schrijven nu eenmaal erg leuk.

Een terugblik dus.
Barbara en Bertrand lijken een steeds belangrijker rol te gaan spelen in het verhaal van onze wandelvakantie. Het zijn heel aardige mensen en staan ons met raad en daad terzijde. Daarbij komt dat je ze elke dag weer tegenkomt omdat ze dezelfde route lopen.

Nadat we 's avonds een stukje hadden gekuierd langs het strand, besloten we om bij de Spar wat te eten te halen. De tijd tussen de lunch (tussen 12 en 1) en het diner is erg lang. Ze beginnen hier pas om half acht 's avonds met eten. Toen we de Spar verlieten kwamen we hen tegen. Ze waren naar ons op zoek, want ze hadden kopieën gemaakt van hun routebeschrijving voor de laatste twee dagen. Van betalen wilde Bertrand niet weten.

We hebben ze toen maar uitgenodigd om samen met ons wat te eten en te drinken. De locatie was snel gevonden, het strand! We hebben gezellig wat gegeten en gepraat over van alles en nog wat en zij tipten ons over een goed restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten.

En nog even een pikant detail: Paul en ik hebben in hetzelfde bed geslapen - nee, niet jaloers worden dames. Het was een twijfelaar, dus te weinig ruimte voor twee mensen. Paul heeft prima geslapen en ik heb me aan de rand van het bed moeten vasthouden om er niet uit te vallen (geintje)

groeten, René

• 22 September 2010 - 16:26

Petra:

JaJa twijfelaar, wie twijfelde het meest Hahaha. Werd er ook nog gesnurkt!!!
    Heerlijk op het strand gegeten een echt vakantie gevoel jullie genieten geweldig van jullie weekje.
    xxxxx Petra

• 22 September 2010 - 18:35

Jenny:

Dan weet je hoe ik me regelmatig voel, terwijl wij geeneens een twijfelaar hebben.
    verder wel lekker geslapen?

• 23 September 2010 - 16:03

Wolly:

Gezellig samen twijfelen, Ik wil wel weten wat beter is twijfelen of in een doosje bij Wielbergen :)